/ Hotel og Gh / Golf Club

Addis Abeba Golf Club

Addis Ababa Golf Club er et fint alternativ, hvis nogen af de andre steder er booket. Rengøringsstandarten er ikke helt i top, men ok.

Hvis man kan leve med det, kan man glæde sig over så meget andet.  Golf Club er på mange måder en lille oase med frisk luft, super venlige mennemsker og god mad. Og så er billigt - ca. 45 $  for en suite.

Der er god, vestlig og etiopisk  mad – det er endda sikkert at spise salat. Der er frisk luft – men man må også lægge ekstra oveni taxiregnskabet for at bo udenfor centrum. Man møder her en stor venlighed og et meget personligt engagement fra betjeningen.

Der bor en del hollandske adoptivfamilier her. Stedet har ud over en masse græs en lille legeplads. Vær opmærksom på, at der på visse tidspunkter af året er ret travlt med bryllupper i weekenderne. Fint nok, hvis man gerne vil opleve det og kan lide etiopisk musik.