Om os / Om træf

Om træf

Tre gange om året mødes vi til træf i foreningen. Det store sommertræf strækker sig over den anden weekend i august måned. Et fast element i vores sommertræffet er vores årlige generalforsamling. Herudover inviterer vi hvert år til juletræf i Jylland og forårstræf på Sjælland.

Vi ønsker at lave en ramme for disse træf, så der er mulighed for at hygge med gamle venner og lære nye medlemmer at kende. Vi ønsker også at give mulighed for at deltage i workshops eller foredrag om noget, der optager mange af os som adoptanter/adopterede fra Etiopien. Det er vigtigt for os, at alle føler sig velkommen, hvad enten de er på venteliste eller allerede har adopteret børn.

Har du et tema eller en idé til en workshop eller et foredrag, hører vi meget gerne fra dig.